czwartek, 10 września 2015

Trochę o mnie - Liebster Blog Award

 Liebster Blog Award


Mój blog jest początkujący jednakże dostałam, aż dwie nominacje do tej zabawy! To miłe.

W pierwszej kolejności pytania i odpowiedzi od szpinakowefit. 

1) Co o sobie myślisz? 
Dla mnie najgorsze pytanie świata... Nie umiem obiektywnie siebie ocenić.. 
Często zmieniam zdanie o sobie w zależności od nastroju. 
Czasem jak mam zły dzień myślę, że jestem tragiczna. Myślę, że mi nic nigdy nie uda się. Czasem jak mi coś wyjdzie, wtedy zaczynam wierzyć w siebie. 
Trudno opisać mi to dokładnie. 

2) Jak lubisz spędzać czas (poza trenowaniem)?
W wielkim skrócie lubię: spotykać się z przyjaciółmi, śmiać się, tańczyć, czytać książki (aktualnie "Saga o Ludziach Lodu"), siedzieć na "fejsie", spać.

3) Czego nie lubisz u ludzi?
Złodziejstwa. 

4) Za co lubisz u ludzi?
Biegacz to istota stadna, taka też jest Lena. Lubie przebywać z ludźmi, rozmawiać, wymieniać się wyświadczeniami. Lubie ludzi za to, że są.

5) Jaki film wywarł na Tobie największe wrażenie i dlaczego?
"Wyspa Tajemnic (Shutter Island)" daje do myślenia.. Dlaczego? Nie chcę spoilerować. 

6) Jaką znaną postać ze świata sportu uważasz za swoją motywację?
Bobbi Gibb - pierwsza kobieta, która przebiegła maraton. Ukończyła ten bieg pomimo tego, że kobiety nie były dopuszczane do udziały w maratonach. Dokonała rzeczy dla mnie niemożliwej! 

7) Jak się wkurzasz to co się dzieje?
.. Na moich ustach pojawia się piana, a moje ciało pokrywa się rybią łuską hehehe ;)

8) Gdybyś mogła wybrać się na jedną wymarzoną imprezę (obojętnie muzyczna czy nie) co by to było?
Koncert Backstreet Boys!!!!!

9) Co zrobiłaś w życiu odważnego?
Myślę, że mój udział w Runmageddon i Hunt Run można przypisać do tej odpowiedzi ;) Podczas biegów ekstremalnych walczyłam z własnym lekiem, pokonywałam własne słabości! Wymagało to ode mnie odwagi.

10) Jaki jest Twój ulubiony napój? 
Piwo.....  zimno piwo.

11) Czego nie cierpisz jeść
Ryb (praktycznie wszystkich) i buraków.

Teraz zestaw pytań od Zabieganna wraz z moimi odpowiedziami. 

1) Od jak dawna blogujesz?
Od 08.05.2015 r.

2) Dlaczego blogujesz?
Od listopada 2014 roku prowadzę stronę Lena Biega na Facebook. Po pewnym czasie prowadzenia strony poczułam, że sam FB nie wystarcza mi. To była spontaniczna decyzja. Zapragnęłam opisywać na blogu biegowe wydarzenia, które są dla mnie ważne. W pewien sposób to taki mój pamiętnik, to którego będę mogła zajrzeć po latach.

3) Dlaczego biegasz?
Przez pracę siedzącą, bardzo brakowało mi ruchu. Przytyłam. Zaczęłam poszukiwać aktywności odpowiedniej dla mnie...  Może aerobic, może rower czy może siłownia? Nic z tego. W biegu poczułam się jak ryba w wodzie - czuję się wtedy wolna.  Mogę trenować gdzie chcę, z kim chcę i o której chcę.

4) Od jak dawna biegasz?
Od lutego 2014 r.

5) Co oprócz biegania lubisz robić w wolnym czasie?
Już było u szpinakowejfit, także pozwolę sobie skopiować.
W wielkim skrócie lubię: spotykać się z przyjaciółmi, śmiać się, tańczyć, czytać książki (aktualnie "Saga o Ludziach Lodu"), siedzieć na "fejsie", spać.

6) Czy wolisz biegać sam, czy w towarzystwie?
Czasem mam ochotę na samotność, na wyciszenie się, na poukładanie myśli, wtedy  wolę biegać sama według własnego rytmu. Czasem mam ochotę porozmawiać, brakuje mi motywacji wtedy biegam w towarzystwie.
W grupie mam lepsze wyniki.

7) Twój największy biegowy sukces?
Biegam dla zabawy, w związku z tym nie posiadam sukcesów biegowych.

8) Twoje największe biegowe marzenie?
Przebiec Półmaraton z Marcinem.

9) Ulubiony dystans biegowy?
Najbardziej odpowiada mi 7 km. To dystans, który najczęściej wybieram podczas samotnych treningów. Nie za długi i nie za krótki.  

10) Czy liczysz kilometry, które przebiegasz?
Ostatnio nie chce mi się.

11) Czy czytasz mojego bloga?
Oczywiście!! 

Nikogo nie nominuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz