środa, 2 września 2015

Półmaraton Praski 30.08.2015


Rok temu Półmaraton Praski miał być moim pierwszym półmaratonem w karierze biegowej. Marzyłam o nim. Niestety na dwa tygodnie przed startem złamałam żebra. Moje przygotowania i marzenia zostały zdmuchnięte niczym domek z kart w ciągu jednej chwili...
Wtedy obiecałam sobie, że za rok wystartuje w tym biegu.

Tegoroczne upalne lato oraz zmiana pracy - to wszystko spowodowało, że zaniedbałam treningi biegowe. Jeżeli nie trenuje to nie ma sensu startować w półmaratonie, także pakietu nie kupiłam.
Pod koniec lipca zauważyłam konkurs na http://warszawa.naszemiasto.pl/ i bez zastanowienia wzięłam udział . Udało się! Wygrałam pakiet! Klamka zapadła, mam miesiąc na przygotowanie.

Szczerze? Nie ogarnęłam się z treningami w sierpniu, w związku z tym chcąc nie chcąc postanowiłam wziąć udział w biegu dla funu. Szkoda, żeby pakiet się zmarnował.

Skoro bieg dla funu to musi być kolorowo ;) na zdjęciu z Izą Fit Fighterka.


Z ulubionym kibicem Marcinem.


Z Izą gotowe do biegu ustawiłyśmy się w strefie powyżej 2h i oczekiwałyśmy startu.


CZAS START! Zaczęła się nasza przygoda biegowa..


...skaczemy


..pozdrawiamy kibiców


"Troszkę" wyróżniałyśmy się z tłumu.


Buziak dla kibicki Ani i możemy biec dalej.


Przyznam, że organizatory biegu bardzo się postarali. Woda, izotoniki, banany, kostki cukru, a nawet kurtyny wodne! Wszystkiego było pod dostatkiem.


Po biegu przytulas z Izą!


Bieg ukończony z czasem 02:31:34. Najlepszy z tego wszystkiego jest fakt, że poprawiłam swoją życiówkę o 2 minuty ;)


Tradycyjny podskok przy mecie z Izą Fitfighterka i Madzią Flyingshoes.


Dziękuję wszystkim kibicom - w szczególności Idze, Martinie, Marcinowi, Ani, Wiolce, Arturowi.
Największe podziękowania kieruje Tobie Iza! Bez Ciebie ten bieg nie byłby taki wspaniały i szalony!

Fot: Iga Kruszewska, Artur Kaliś, Marcin Urbaniak, Tomasz Kłosek.

4 komentarze:

  1. Wspaniale, że pomimo tego, że nie przygotowałyśmy się, pobiegłyśmy razem, by przeżyć ten półmaraton razem w atmosferze zabawy :-) Piękna przygoda dzięki Tobie! :-) Samej nie chciałoby mi się biec :-) Buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział w tym biegu to była nasza najlepsza decyzja :)

      Usuń
  2. Po zdjęciach widać, że zabawa była świetna! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie było! Polecam chociaż raz w życiu pobiec dla zabawy :)

      Usuń