niedziela, 15 stycznia 2017

10K Parking Relay - 06.01.2017

W piątek 06.01. wzięłam udział w sztafecie 10K Parking Relay. To bardzo oryginalna sztafeta, ponieważ miała miejsce na podziemnym parkingu w Centrum Handlowym Arkadia. 


Biegliśmy w drużynach po pięć osób, czyli każdy uczestnik miał do przebiegnięcia 2 km. Co ciekawe startowałam w drużynie Nessi Color Team! Z dziewczynami połączyła nas miłość do biegania oraz miłość do kolorowej odzieży Nessi.

Moja bardzo zwariowana i maksymalnie kolorowa drużyna. Od lewej Iwa, Ania, ja, Kasia i Madzia. Fot. Andrzej Chomczyk


Humory dopisywały :) fot. Andrzej Chomczyk

Prezentacja leginsów fot. Marcin Urbaniak
Tego dnia było bardzo zimno (około -16), a na parkingu tylko dwa stopnie cieplej. Pomimo niskiej temperatury atmosfera była gorąca, świetnie się bawiłam i to zasługa dziewczyn z mojej drużyny! 

Fot. Andrzej Chomczyk
Cieszę, że mogłam wziąć udział w 10K Rarking Relay w tak wyśmienitej drużynie! Dziękuję Wam dziewczyny za towarzystwo i super sportową rywalizację.

Z medalami. Fot. Marcin Urbaniak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz