sobota, 20 lutego 2016

Liga Biegowa

Liga Biegowa popularyzuje bieganie oraz motywuje uczestników do regularnego biegania.

Wystarzy zarejestrować się w serwisie, biegać oraz potwierdzać swoje biegi. LB podzielona jest na trzy rankingi: złotą, srebrną i brązową. Jeżeli dany biegacz wygra w rankingu to automatycznie nie może wygrać w kolejnym. Dzięki temu każdy ma szansę coś wygrać - wystarczy biegać regularnie.

Medalista Lena
Moje przykładowe wyniki mówią same za siebie. Każdy ma szansę wygrać!

Kilka moich wyników z parkrun

Udało mi się wygrać w rankingu brązowym, w kategorii K30/5km!


Przyznam szczerze, że nie liczyłam na jakąkolwiek wygraną. A jednak się udało!

Mój własny spersonalizowany medal.
Główną nagrodą w lidze Brązowej był bon o wartości 400 zł na zakupy odzieży 4F.

Moja nagroda
Dziękuję w szczególności Panu promującemu Ligę Biegową podczas targów przed Orlen Maraton, który skutecznie mnie namówił na rejestrację w LB.
 Latająca z medalem.
Gorąco zachęcam do rejestracji w Lidze Biegowej, ponieważ udowadnia ona, że dzięki silnej motywacji oraz bieganiu nawet wtedy, gdy nie masz ochoty - możesz osiągnąć więcej niż się planujesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz