wtorek, 23 czerwca 2015

Boot Camp Polska - Hardcorowy trening z MADZIALENĄ ES i FLYING SHOES! 19.06.2015

W piątek wzięłam udział w wyjątkowym treningu Boot Camp, który był przygotowaniem do Runmageddon-u.


Trening prowadziły dwie hardcorowe laski: Madzialena ES


oraz Magda Flyingshoes


Na miejscu spotkałam Zuzę :)


Wszyscy uczestnicy treningu zostali oznaczeni numerkami ;)



Czas START!


Rozgrzewka....


Zaczęło się!

Trening podzielony został na dwie części bieg terenowy oraz tor przeszkód.

Pompki, planki, burpees, worki z piaskiem, błoto, opony, zasieki, liny, pokrzywy... Czułam się jak na prawdziwym Runmageddonie :) To mój żywioł!






Przy okazji poznałam bardzo pozytywnie zakręconą osobę -  Madzię! (kolejną).
Postanowiłyśmy spontanicznie zatańczyć "Deszczową Piosenkę" w wielkiej kałuży ;)


Po treningu było nam mało i po raz kolejny odtańczyłam "Deszczową piosenkę" tym razem z Madzią i Ewą ;)


"i singing in the rain..."



Po treningu endorfiny szaleją ;) kocham ten stan!


Ekipa Boot Camp w komplecie :)


Dziewczyny świetnie zorganizowały trening! Wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Przy okazji można było poczuć przedsmak Runmageddon-u oraz poznać świetnych ludzi.

Czekam na powtórkę!

Widok naszych butów bezcenny ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz