wtorek, 18 sierpnia 2015

Hunt Run 04.07.2015

Znacie Bałtów? Największy kompleks turystyczny w Polsce. Dinozaury, Zwierzyniec, Prehistoryczne Oceanarium, Park Rozrywki -  to wszystko w jednym miejscu.
Właśnie w Bałtowie co roku organizowany jest Hunt Run ... czyli bieg ekstremalny zwany pieszczotliwie polowaniem na biegaczy ;)
Mieszkam w Warszawie, na miejscu mam ogromny wybór biegów. Jeżeli decyduje się na wyjazd to musi być coś wyjątkowego w tym biegu. Taki właśnie jest Hunt Run!

Na wspólny wyjazd umówiłam się z Madzią Flyingshoes. Pojechałyśmy Polskim Busem do Ostrowca Świętokrzyskiego. Na miejscu okazało się, że ostatni PKS do Bałtowa odjechał 40 minut temu, w związku z tym postanowiłyśmy złapać stopa :D




Praktycznie sami Panowie zatrzymywali się, źle im z oczy patrzyło .. także grzecznie dziękowałyśmy za chęć podwiezienia.. Szłyśmy z coraz mniejszą nadzieją na złapanie stopa.... stwierdziłyśmy, ze najwyżej przejdziemy trasę pieszo.


Na szczęście znajoma Madzi -  Monika dowiedziała się z Facebook-a, że nie mamy transportu i specjalnie ze swoją ekipą przyjechały po nas! Dziękuję Wam dziewczyny!
Dzięki Wam udało nam się szybko i bezpiecznie dotrzeć do Bałtowa.



W dniu biegu wyspane, wypoczęte, wystrojone się w spódniczki, poszłyśmy do biura zawodów ;)








Kilka fotek na ściance nieopodal biura zawodów ;)





Czas start

Na trasie miałam kilka kryzysów, gorąco, zmęczenie, podbiegi i zbiegi, upał 35 stopni... Myślałam tylko "co ja tu robię" ...To naprawdę trudny oraz wymagający bieg.








Ujrzałam metę i zapomniałam o zmęczeniu!! Udało mi się przezwyciężyć swoje słabości :)


Nie potrafię opisać radości oraz satysfakcji z powodu ukończenia biegu! To trzeba przeżyć na własnej!!


Z Madzią :)


Z Dominika i Olą :)



Piwko oraz kilka fotek z nieznajomymi.





Za rok wracam!


foto: Magdalena Czechoska, Luiza Szymonik, Ania Rek

2 komentarze:

  1. Wygląda ciężko, ale wspomnienia niezapomniane :). Może za rok też się tam zjawię :)

    OdpowiedzUsuń