poniedziałek, 5 października 2015

Biegnij Warszawo 04.10.2015

Biegnij Warszawo to impreza sportowa z wielkimi tradycjami, która od lat plasuje się w czołówce polskich biegów ulicznych. W 2009 roku została uznana za najlepsze wydarzenie sportowe w Warszawie a od 2010 roku biegaczom towarzyszą także piechurzy uczestniczący w akcji "Maszeruję kibicuję". Uczestnicy Biegnij Warszawo pokonują malowniczą, wytyczoną przez samo centrum stolicy, 10-kilometrową trasę w identycznych koszulkach. Naszym celem jest promocja biegania, jako najprostszej formy ruchu. Bo sport jest dla wszystkich!

Trasa Biegnij Warszawo.


 W tym roku po raz pierwszy wystartowałam w tej imprezie. 

W dniu imprezy jadąc na miejsce z Marcinem co chwilę widzieliśmy biegaczy w pomarańczowych koszulkach! Zaczęliśmy nawet grać w grę:  kto zobaczy biegacza z Biegnij Warszawo ten ma punkt. Wygrałam 35:19! :D

Na miejscu spotkałam moją ekipę: AgatęMadzięAnię, Ewę, Zuzę i Artura. Postanowiliśmy pobiec dla zabawy.

My przed biegiem.


 


Girl power!


 

Biegniemy! Zaczęła się zabawa na całego!

 

Tańczymy sobie.


 

Na "ry" skaczemy!



Nasz fotograf.


Może planka?


Piąteczki z "Maszeruje kibicuje".



"Panie Policjancie możemy zrobić sobie z Panem zdjęcie? "




Z Panem ochroniarzem też :D 



Nie wiem co za za auto, ale fajne, prawda?


W tle Pałac Kultury i Nauki :D 


Najlepsza sfera kibica!  Futboliści!!





Może pokibicujemy? :)



Widzimy metę dziewczyny sprint, niestety ja nie utrzymałam tego szaleńczego tempa.


Bieg ukończony z rewelacyjnym czasem 1:20:02... Nie, to nie jest moja życiówka :D



Z Biegowy Wariat!


Wręczenie medali.



Z Filipem Chajzerem.. będziemy w TVN? :D


Relaks po biegu.


Ulubiony kibic się przyłączył ;) 


Na koniec romantyczny spacer w urokliwych Łazienkach Królewskich!


Po biegu wszystkich nas bolały szczęki, ze śmiechu. To najdłuższe, a zarazem najszczęśliwsze 10km w moim życiu. Biegnąc z dziewczynami czuję się beztrosko, jakby miała z 10 lat. Biegnij Warszawo na zawsze pozostanie w mojej pamięci. 
Dziękuję dziewczyny, że mogłam z Wami biec. 
Dziękuję Artur za sryliard zdjęć!
Iza szkoda, że nie odnalazłaś nas.  
Aniu brakowało nam Ciebie!

Pozdrawiam kierowców warszawskich ;)  

Do zobaczenia za rok na Biegnij Warszawo!


Zdjęcia dzięki uprzejmości Ewy.

4 komentarze:

  1. Rewelacja! /fotograf sryliarda zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak Wspaniale! Kolorowo! Radośnie! Kiedy następny bieg??? Biegniemy w komplecie? :-)

    OdpowiedzUsuń