czwartek, 19 maja 2016

Bieg Konstytucji 3 Maja 2016

W tym roku po raz pierwszy wzięłam udział w biegu z cyklu Warszawskiej Triady Biegowej - w Biegu Konstytucji 3 Maja.


Konstytucja 3 maja uchwalona została 3 maja 1791 roku regulująca ustrój prawny Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Powszechnie przyjmuje się, że Konstytucja 3 maja była pierwszą w Europie i drugą na świecie (po amerykańskiej konstytucji) nowoczesną spisaną konstytucją.
Szczerze unikam tego typu masowych biegów. Tym razem udało mi się wygrać pakiet w konkursie 4F, dlatego  tym razem pobiegam.
Plakat promujący konkurs, w którym wygrałam pakiet.
W pakiecie startowym znajdowała się koszulka techniczka 4F, która bardzo mi się podoba. Myślę, że będę w niej często biegać. Dobrze leży. Dodatkowo nie jest biała jak 99% koszulek sportowych z pakietów, w których wyglądam grubo ;)
W koszulce z pakietu startowego.
Przed samym biegiem rzecz niesamowita, biegacze zdjęli czapki z głów i razem zaśpiewaliśmy Hymn Polski. Niesamowite uczucie śpiewać Hymn w takim tłumie. 
Bieg podzielony był na strefy czasowe, a biegacze puszczani byli partiami dzięki czemu nie było wielkich zatorów na trasie czego się obawiałam. 


Mi osobiście biegło się dobrze, w szczególności dlatego, że cały bieg towarzyszył mi Marcin!

1 komentarz:

  1. Szkoda, że mi nie udało się wygrać pakiety :-( Jeszcze nie biegłam Biegu Konstytucji. Mam nadzieję, że za rok wkońcu mi się uda. Gratuluję wygranej i biegu! :-)

    OdpowiedzUsuń