wtorek, 21 czerwca 2016

Stulecie Legii – Biegnij Warszawo Nocą - 04.06.2016

„Stulecie Legii – Biegnij Warszawo Nocą” to specjalna edycja cenionej imprezy biegowej o nazwie Biegnij Warszawo, odbywającej się nieprzerwanie od 2009 roku w centrum Warszawy. Mając na celu promocję aktywności fizycznej oraz chęć dzielenia się sportową pasją, na starcie zbiera się rekordowa liczba uczestników by wspólnie pokonać dystans liczący 10 km. 

Plakat promujący Biegnij Warszawo Nocą
Tegoroczna nocna edycja dołącza do listy imprez związanych z obchodami stulecia klubu sportowego Legia Warszawa.
Po zmroku Warszawa pięknieje. Odkrywa swoje nowe oblicze. Każdy może podziwiać magię jej świateł, dźwięku i charakter nocnego życia. Nocne bieganie to nie tylko kolejny start i większy kilometraż. To odkrycie nowych doznań i doświadczeń, biegowego stylu i orientacji.
Biegnij Warszawo Nocą to była prawdziwa gratka dla fanów biegania, ale także dla fanów piłki nożnej :) Nie mogło mnie tam zabraknąć :)

Zapraszam na fotorelację z mojego biegu.
Od lewej: ja, Fit Figherka, Fitpozytywna, FlyingShoes, La vida es mentolada, Bieganie mnie uskrzydla, Bieganie w Warszawie
Z Panem Karaluchem, który "zabrał nam szoł" :P
Przyznam szczerze, że byłam oczarowana Warszawą nocą, do tego otoczona wspaniałymi ludźmi, żyć nie umierać.
Biegniemy
Jest impreza! 
Na metę wbiegłyśmy trzymając się za ręce, czułam łzy wzruszenia.

Nasz finisz :)
Wróciły wspomnienia z Sopotu kiedy to na trasie półmaratonu miałam kontuzje kolana jednak dziewczyny nie zostawiły mnie. Wspierały, a na metę wbiegłyśmy trzymając się za ręce ....
...i po biegu
Trzeba pochwalić się medalami :)
Z Agnieszką
Z Izą
Mam wielkie szczęście, że poznałam tak samo pozytywnie zakręcone osoby jak ja. Dziewczyny uwielbiam Was! Dziękuję Wam za wspólny bieg.

Diabełek ;)
Biegnij Warszawo - w szczególności edycja nocna to wyjątkowy bieg. Nocą miasto ma swój wyjątkowy jedyny w swoim rodzaju klimat. Pierwszy raz miałam przyjemność wziąć udział w nocnym biegu i  to bardzo ciekawe doświadczenie. Dodatkowo na trasie mogę spotkać bardzo dużo znajomych, dzięki temu biegnie się dużo raźniej. I właśnie za to uwielbiam Biegnij Warszawo!

Na koniec szczególne podziękowania dla Marcina za bieganie z aparatem!
Z Marcinem
Źródło: https://biegnijwarszawonoca.pl

2 komentarze:

  1. Dzięki za cudną zabawę kochana!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było wspaniale! :-)
    I pomyśleć tylko, że jeszcze wiele fantastycznych biegów przed nami :-)

    OdpowiedzUsuń