poniedziałek, 31 października 2016

Halloweenowa sobota - 29.10.2016

Halloween – zwyczaj związany z maskaradą i odnoszący się do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach w wieczór 31 października, czyli przed dniem Wszystkich Świętych. Halloween najhuczniej jest obchodzony w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Mimo że dzień nie jest świętem urzędowym, cieszy się po święcie Bożego Narodzenia największą popularnością.

Halloween w Polsce pojawiło się dopiero w latach 90. To święto wzbudza u nas wiele kontrowersji. Ja uczestnicząc w halloweenowych zabawach nie robię tego z racji wiary w duchy, czarną magię czy diabelskie moce, ale po prostu chce się trochę powygłupiać.


W sobotę miałam podwójną okazję do przebieranek. Dzień zaczęłam od "Mamy straszną chęć za pięć" - czyli od cosobotniej pięciokilometrowej przebieżki w ramach parkrun. Starałam się wybrać stój, który nie będzie mi przeszkadzać w bieganiu. Padło na czarownicę w butach do biegania, zamiast miotły.

Czarownica Lena

Z Marcinem. On boi się mnie?

Na parkrun straszyło :)
W tym samym stroju czarownicy zjawiłam się na Hallowinnowej Zumbie zorganizowanej w Exo Fitness Marki.  Zumba skupia w jednym miejscu wiele pozytywnych osób, dzięki czemu praktycznie każdy był przebrany.

Z Anią. Swoją drogą bardzo twarzowe zdjęcie.
Straszne dekoracje, mroczne stroje oraz na wstępie "Thriller" Jacksona wprowadził wyjątkowy klimat. Trening prowadziła moja ulubiona instruktorka Izabela Ciechomska, więc skakałam bardzo wysoko do góry nie przejmując się kapeluszem.
Ta zumba była jedyna w swoim rodzaju!



Na zdjęciu wszyscy uczestnicy Hallowinnowej Zumby.
Nie mogę się doczekać przyszłorocznego Halloween, ponieważ mam pomysł na bardzo straszne przebranie!

1 komentarz:

  1. Zumba to zabawa, dlatego na moich zajęciach również się przebieramy. Liczy sie dobry humor!

    OdpowiedzUsuń