piątek, 1 stycznia 2016

2015 rok według Leny

Przede mną nowy 2016 rok


To dobry moment by zatrzymać się na chwilę i przyjrzeć miejscu w którym jestem.
Rok 2015 był najbardziej szalonym dla mnie. Odnalazłam pasję jaką jest bieganie, spełniłam wiele swoich biegowych marzeń, a także dzięki temu w życiu prywatnym zaczęłam spełniać swoje marzenia.

w 2015 roku...
po raz pierwszy wzięłam udział w półmaratonie,
po raz pierwszy wzięłam udział w biegu ekstremalnym,
po raz pierwszy leciałam samolotem,
i co najważniejsze poznałam wspaniałych ludzi.

Zapraszam na fotorelację z 2015 roku.

Bieganie z Madzią






Śnieg fajny jest :)





Szaleństwo w Parkrunie

Pierwsze zdjęcie z moim "ulubionym wolontariuszem"
Trening na sali Żywy Park
Prawie jak Rocky ;)
Trening w Better Body Studio
Pierwszy półmaraton

Wielkanocny Parkrunowy zajączek
Na czerwonym dywanie The Energy Takeover
Moja ekipa w Sopocie
Radocha z biegu
On The Run
Pierwszy bieg z przeszkodami

Z Anią Lewandowską
The Color Run
Hunt Run
Życióweczka na 10 km
Urodziny Izy
Z cyklu "blondynka i kompresor"
Planki przy fontannie
Półmaraton Praski z Izą
Podróżnicze marzenie spełnione


Pani wolontariusz
Biegnij Warszawo
Praska dycha
Kibicka na Maratonie Warszawskim
Trening w sklepie z laskami
Halloween
Parkrun
I dużo dużo spałam ;)
Ja w 2016 roku chcę nauczyć się planować, ponieważ potrzebne jest mi to do spełnienia kolejnych marzeń. A Wam pragnę życzyć, abyście w ten Nowy Rok weszli z radością w sercu. Aby nigdy nie odstępowała Was nadzieja na lepsze jutro i wiara w to, że nie ma rzeczy niemożliwych. Życzę także wszechogarniającej miłości zarówno od ludzi jak i do ludzi. Aby otaczały Was osoby, które będą dla Was motorem do działania.

2 komentarze:

  1. Cudowna! Cieszę się, że osiągnęłaś tak wiele, ja wiem jak długą i wyboistą drogę przeszłaś by być w tym miejscu, w którym jesteś teraz. Podziwiam Cię! W tym Nowy 2016r życzę Ci abyś dalej z taką determinacją dążyła do osiągnięcia i realizowania swoich planów i marzeń, żebyś z Twojej pięknej twarzy nie znikał ten szeroki, zarażający wszystkich optymizmem, uśmiech 😁 piszę to nie tylko w swoim imieniu ale także w imieniu WSZYSTKICH Twoich przyjaciół, fanów ☺ którzy ZAWSZE będą Cię wspierać i w tym dobrych i w tych nieco gorszych momentach!!! Życie jest pięknę Lenka 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, bardzo mi miło to czytać. Aż się zarumieniłam! Buziakuje :*

      Usuń