poniedziałek, 16 listopada 2015

VIII Praska Dycha - 15.11.2015


W tym roku odbyła się VIII edycja Praskiej Dychy w zupełnie innej odsłonie. Impreza miała charakter kameralny, była częścią programu treningowego Nike+ Run Club.

Każdy z uczestników w toku rejestracji deklarował chęć pobiegnięcia jedną z 6-ciu grup: <60, <55, <50, <45, <40, <35 prowadzonych przez pacerów. Tu niespodzianka! Najpierw startowała najwolniejsza grupa, dopiero po 5ciu minutach startowała kolejna grupa! Czyli szybsi gonią wolniejszych :)
Organizatorzy wpadli na genialny pomysł rozwiązujący odwieczny problem, którym są wolniejsi biegacze startujący w nie właściwej strefie. Po prosto odłączali się od swojej grupy.


Nasi pacerzy.

 
Tradycyjnie spotkałam znajomych. Od lewej Agnieszka Bieg od kuchni, ja, Kasia, Iza Fit Fighterka, Weronika Fit and Happy.


Podzieleni na strefy zaczęlismy rozgrzewkę. Sszybka wspólna fotka.


Gotowi do biegu! Starujemy jako pierwsza grupa.






Potem dołączyłam do grupy biegnącej na czas <35min - ale tylko na chwile ;)


Finisz z Agnieszką za rączkę.


Wszyscy biegliśmy dla funu. Praska Dycha w tym roku była darmowym biegiem - bez medali.... Za linią mety czekała na nas niespodzianka. Okazało się, że czekają na nas pamiątkowe medale! Jaki psikus.

Na ten widok krzyknęłam: przecież miało nie być medali?!


Bieg ukończyłam z czasem 01:07:34.



Na koniec bonus. Jak skakać podczas biegu według Marcina - poradnik.




 Fot. Tomasz Kłosek, Szymon Starnawski, Anna Dakowska.

2 komentarze:

  1. Wspaniały bieg!!! :-) Było naprawde kameralnie! Marcin Mistrz! Dzięki niemu poznałam nowe style podskoków ;-) Nie znałam na Chaplina :-)

    OdpowiedzUsuń